Happy ending..

Jag älskar låten och kan inte för något i hela världen komma på någon bättre låt för tillfället..

Fredag idag men känns som att det lika gärna skulle kunna vara en tråkig tisdag. Känner inget sug efter någonting alls.. Bara att ligga hemma i soffan och titta på tv och det är precis vad som ska göras.. John ska ut och få i sig en del drickbara drycker.. Så då ska jag&nico passa på att gå till mamma&pappa och bara mysa ner oss i soffan.

Med tanke på hur jag drömde inatt kan jag nöstan tro att jag hade feber.. Konstiga och väldigt hemska drömmar.. Tror nog att jag kommer upp i 5 olika drömmar om jag tänker efter. En när jag var glad, en när jag grinar och en när jag räddar en hund från ett lodjur .. ?!

Efter jobbet idag så kom veronika. Var tänkt att jag skulle följa med henne medans hon tittade på kläder.. Men som man är och inte kan låta pengarna vara på kortet där dom egentligen hör hemma så passade jag också på, jag menar nu när jag endå tog mig tiden att gå i affärer.. haha!

För övrigt hatar jag bussar. Jag har fått nog. Okej, jag åker inte bussen ofta.. brukar för det mesta få skjuts ut eller så lånar jag bil meeen när jag väl åker får jag nå fel. det kryper i kroppen på mig.. och jag blir irriterad!

Nu ska jag krypa ner i ett par sköna mjukisar ta nico under armen och gå till mamma&pappa där det väntas mat! :)

tjong pong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0