"God morgon"

Godmorgon folket där ute!
Nu har jag just klivigt upp från sängen min andra gång, sitter och dunkar Lars winnerbäck för fulla muggar..
Min första gång jag vaknade bestämde jag mig för att kliva upp tidigt även fast jag kom i säng väldigt sent.
Orkar inte längre ligga bort mina bakfylle dagar.. Men huvudet och kroppen protsterade, jag kom till soffan och en snabbis till köket för två mackor att slänga i mig. Mamma och pappa var förbi med nico (sov hos dom inatt)  så jag pussade och gosade lite där och sen fick det bli sängen igen. oooch nu sitter jag här och ska försöka hålla mig vaken för mitt eget bästa!


Kvällen igår var som valigt väldigt roligt. Dock blev jag lite väl för full ett tag. Men jag piggnade på mig och kunde hänga med flicksen ut till hang loose ( börjar verkligen gilla stället) och även denna gång kom vi in på ett litet små roligt sätt :) Tack för kvällen flickor (speciellt linnea för hennes tappra försök.) :)

Idag då, vad händer & fötter dåå?
Jo, jag ska försöka slita upp john som inte alls är sådär pigg & glad. Sen ska vi storstäda här för det ser rent ut sagt f ö r j ä v l i g t ut!  Sen ska vi gå hem till madde&martin och flotta pizza och kolla på andra avenyn och en annan del av köping! :)

hejdå sa pelle som satt och tittade ut genom fönstret medans han åt korv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0