det svider..

Godkväll alla läsare..

Idag är det är det torsadg och den har bestått av jobb, ikea och att vara social..

Gårdagen var fullspäkad ända fram på småtimmarna..Lager 157 var väl helt ok, har varit bättre de andra gångerna men med rätt sällskap så är allt roligt! Jag hittade ett par jeans en tunika och en väska. Så nu ekar det ennu mer än tidigare i plånkan min.. Drog förbi och in i Falun på en titt och av det lilla vi såg och upplevde så är gävle bra, bättre och bäst.. (iaf på donken). .. och kanske utbudet av affärer med, ja!

Hemfärden var minst sagt JÄVLIGT irriterande med tanke på att lill pärlans ena vindrutetorkare spelade ett litet spel med mig ( hatar oljud och har kort stubin).. In ut, in ut, in ut för ett antal tappra försök att fixa skiten. men nej, det gick inte så det fick blir pådrag på stereon med gamla-goda-tiden-skivor!

Hem, av med smink, på med nytt, leta kläder, i med dricka, iväg på klubb kompass, heem och sängen..
Kort och gott, en väldigt bra dag&kväll!

nu svider det i mina små ögon.. ska pussagodnatt nu och krypa ner!
imorgon är det fredag & det mina vänner betyder att jag gå mot min lediga helg!

kan bli farligt, kan bli flippat!


Kommentarer
Postat av: Mamma Anne

Kan bli flippat, ska bli flippat :)
KÖR BARA!

2008-02-29 @ 16:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0