Alla hjärtans dag..


Nu är det precis 1 år sedan.. 1 helt år sedan vi flickor var och bokade resa till härliga underbara bulgarien!
Den dagen & den veckan är något att minnas det..
 
Dagen började med att vi fyra gick ner till ticknet, var väl först tänkt att vi skulle titta lite vad som fanns har jag för mig? men det slutade med en bokning för en vecka på contan! ( ska ni åka till sunny, bo på contan).

Sen åkte jag och lady 2 (caroline) till affären med en inhandlingslista för kvällens mysigheter..
Vi skulle överraska med en god middag för oss fyra ladys. Vi lagade till Kycklingfilé och pommes och till det serverades fina grönsaker som vi så flitigt hade format till hjärtan, Efterrätten blev små bakelser som självklart var hjärtformade, sen stod det rosa goda godiset på listan och väntade medans hjärtarna som vi bildat med en massa av ljus stod och lös fint på golvet .. Vi kan när vi vill jag & carro.. och jag lovar, det var mysigt!

Där började snacket om den härliga veckan om bulgarien, vad som skulle hända.. 5 månade efter var vi där, flippade och stekte på stranden. En vecka som gör mig glad!






Den här alla hjärtans ska jag fira så mycket som på jobbet.. Jobbar till 20 så är väl hemma till 20.30..
Jag och johnyboy ska mysa till det med god mat och film!



Kommentarer
Postat av: sara

haha jag med :P ha en bra alla hjärtans dag vännen :D

2008-02-14 @ 14:05:22
URL: http://saraiss.blogg.se
Postat av: Carro

min alla hjärtansdag suger..
jag önskar att det var jag för ett år sedan. GAASH!
du och jag kan fia,!

2008-02-14 @ 21:46:50
URL: http://carolinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0