fettofia.

Jag rår inte föör det. Här har man för femhundra elfte gången i sitt iv bestämt sig för att vara nyttigt (vem kom på ordet & dess innebörd egentligen?) äta sallad, träna iaf EN gång den här veckan, inte dricka läsk, ja listan kan självklart göras lång..


När man heter Sofia Andersson med mellannamn Kristina så är det så att om jag bestämmer mig för att vara en superkvinna som alla andra verkar vara med träning och kost blir det tvärtom. För det första tycker jag inte glass är sådär jätte yummi, det räcker med 2, 3 skedar så är det bra. Men bara för att jag bestämt mig för att äta BRA så äter jag två stora lass glass i två dagar, plus lite (läs mycket julmust) ?!.. Jag gör det utan att tänka..

tacka vet jag när man gick i skolan & fick mat där, den var så äcklig att man inte hade något val än att svälta.
och pricken över i:et är att jag fått äckliga utslag på båda mina händer, skabb, smittad av något? Det lär ju visa sig om inte annat..


/ Hejdå en tjej som är säms på att vara nyttig men bäst på att vara onyttig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0