Dagens händelse..

Den här dagen kommer stå högt upp på min bakfylle-lista. Jag har mått som en överkörd ko, död.
Tanken för gårdagen var att bara ta med mig en vinflaska för att idag må som en lärka och storstäda lägenheten..

Men närmare eftertanke såå fick jag nog i mig dubbelt så mycket mer än vad som var tänkt. Så idag blev jag liggandes i sängen fram till eftermiddagen medans john agerade städgumma och städade heela lägenheten, jag bäddade sängen.

Kvällen igår var rolig, jag vann 2 paket, drack glögg, mingalde, proppade i mig popcorn, förlorade på Ghero, agerade generös, skrattade, flummade, somnade.



..Och för johns fina insats idag är det jag som bjuder på lyx mat, pizzerian runt hörnet.


Kommentarer
Postat av: Lisen

haha

jo hinken och alexander mådde bra i går..

och ja med nästan..

vi köpte max till frukost vid halv tre tiden och sen mådde man skitbra;)



2008-12-22 @ 23:39:49
URL: http://lisenlun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0