1 december..

Nu är det ännu mer julkänsla, inne iaf. Snön försvann lika fort som den kom tråkigt nog.. Idag, äntligen hittade jag 4 vita blockljus och stjärnor på fot till köket & vardagsrummet. Köpte även med mig en söt liten tomte & en röd duk. Den röda duken köpte jag enbart för att john tjaffsar om att det är de röda som ger julkänsla. Det blev bra & mer julkänlsa blev det.

Nu fattas bara granen som jag såå ivrigt vill sätta upp. ska hämta den från förrådet idag så får vi se om jag sätter ihop den imorgon :) hih.. Har ju några julklappar som vill ligga där under. Känns lite tråkig att bara trycka in klapparna i garderoben.. Så granen får komma fram imorgon! :) deal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0