vart tog det vägen?..

Jag har alltid haft koll på vad jag lagt saker & ting, alltid vetat vart allt är. Haft ett bra minne helt enkelt.
Men på senare dar har det försvunnit helt? jag glömmer mobilen, jag lägger bort konokortet, nyklarna försvinner..
Jag vet inte vart jag är längre. Får skylla på åldern, höhö.

Imorgon är jag ledig & det ska njutas på bästa möjliga sätt, sova ut, äta gott & bara ta det lungt.
Har slagit vad med john också. 1000 kr till mig om jag klarar av att promenera 3 grr i veckan i ett par månader.
Start den 1 sep.

Jag måste börja röra på mig!

Kommentarer
Postat av: Stina

åh, det vadet skulle jag oxå behöva ha med min pojkvän ;/

2008-08-20 @ 21:21:04
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0