Och regnet det bara öser ner..

Det finns inte en grej i lägeheten som inte är städat & inte ligger på sin plats. Gardinerna fixade jag & mamma och blommorna blev skitbra! Det är roligt att fixa till det där pyttesmå detaljerna som i stort sett gör heela intrycket i lägenheten.. Fett bra som jag själv så fint skulle sagt.

Regnet öser ner och jag känner inte tillräckligt sug på en langos så att jag skulle kunna ta mig ner i regnet. Sååå det bli något annat gott & bekvämare. En vild gissning, max?..

Sen ska vi hem till mor&far kasta oss på soffan & titta på en förhoppningsvis bra film som jag i egen person har köpt idag! Ska även vinka dom hejdå inför resan till Grekland..

Jag är inte avundsjuk, jag vill vara här i regnet, jag tycker om att bli blöt när jag går ut..
Eller inte.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0