Ny dag, nya möjligheter..

Vaknade till efter ett sms nu på morgonen och bestämde mig för att gå upp istället för att somna om. Hade tänkt städa undan lite i köket & även i sovrummet så man slipper det ikväll när jobbet slutat.

För idag är det fredag & det ska mysas i mängder. Det blir god mat, godis & en bra film. Ska jobba hela helgen så har bestämt mig för att ta det lungt. Kan inte komma på senaste gången jag tog det lungt en hel helg. Det ska bli skönt!


Hoppas ni inte missat att det är 49 kr på tygskor på Din sko nu..
och idag har mina kära skor kommit  också:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag köpte tre par tygskor idag :) gillaaarrrttt!

2008-08-22 @ 19:46:27
URL: http://carolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0