Livets gåta..?

Ska snart iväg på möte med jobbet. Ingen aning om vad det ska pratas om med antar att det visar sig ganska snabbt.

Dagen har spenderats med "grannen" Veronika. Vi har fixat en liten överraskning som ni alla kommer kunna ta del av inom en snar framtid, hoho.

Snacket idag har gått ut på " hur hade det varit om". Vi har drömt oss bort till andra platser och tider funderat på hur det skulle varit om jag hade tagit en annan väg, hur veronikas liv kommer se ut de närmaste månaderna och hur vi ska hinna med allt innan man bli gammal & grå.

Antar att det är livets gåta.. Jag tänker leva i nuet & försöka göra det bästa för stunden & se till att jag inte ångrar allt för mycket när jag kommer upp i de gamla dagarna.

För övrigt har nico nästintill bytt namn till nisse..



Kommentarer
Postat av: Veronika

tack för hjälpen idag sötnos :)får se hur det här slutar!

2008-08-21 @ 17:49:48
URL: http://veronikaas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Usch, fy tusan. Antar att man måste hitta ett sätt att kombinera allt :/

2008-08-21 @ 20:16:14
URL: http://scherling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0