Big girls don´t cry..

Har nyss pussat john hejdå & krypit ner i soffan med datorn, filten & nico.. Idag är det min dag. Ikväll var det tänkt att det skulle vara utgång & full rulle. Men eftersom jag fortfarande inte känner mig på topp brukar oftas alkoholen ge motsatt effekt så jag skippar utgången. Det blir pyssel här hemma nu på dagen istället sen när john kommer hem kilar vi ner på stan för att köpa oss en varsin langos & efter det beger vi oss hem till Mamma&Pappa.

Jag är i ett stort behov av varmare kläder...


Kommentarer
Postat av: Stina

jag skulle oxå vilja ligga och slöa ..

har "håltimme" på jobbet. Skittrist, å slö blir man oxå !!



Njuuut *

2008-08-07 @ 14:08:18
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0