Kan det vara möjligt?..

Var nyss ute och på en promenad med nico. Gick runt och kollade på alla lägenheter som finns runt om på brynäs. Jag kan aldrig komma till ro i en Lägenhet. Trodde först att det handlade om att det var för litet i våran 1:a och att det skulle bli bättre där vi bor nu. Men det kryper i mig. Allt känns litet fast det i själva verket inte alls är det. Lägenhet är en mellanlandning för mig & jag kan slå vad om att inom 1 år (om ens det) har vi flyttat härifrån.. Antagligen till en större lägenhet i hopp om att det ska kännas bättre där. (vilket jag vet att det inte kommer göra.)

Att vara uppvuxen i en villa har satt sina spår. När jag kommer innanför dörren hos Mamma&pappa blir jag lugn. Det är i en villa jag trivs & ska bo i..


Inte ens den finaste lägenheten i stan kan få mig att vilja byta bort det mot friheten man känner i ett hus!.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0