Jag tycker det är mysigt..

Visst finns det dagar då man skule slippa regn. Men överlag tycker jag att det är rätt så mysigt med regn. Man får tid på sig att umgås inne, pyssla med sånt man inte hinner om det är finväder, det finns alltid gummistövlar och regnjacka och sätta på sig om man ska gå ut. (som faktikst är väldigt fina nu)..

Idag tog jag en lång & behövlig sovmorgon (kanske inte behövlig men endå) vaknade precis för 10 minuter sedan. Ska snart hoppa i gummistövlarna, sätta på nico regnjackan & ta en promenix med honom. Sen ska jag in och äta upp all de goda rester ifrån tacosen som blev över igår.

Sen kallar jobbet. Nog för att jag brukar tycka det är segt att börja jobba 3. Men idag hade det inte kunnat kännas bättre!
Ska kanske kila förbi mamma&pappa och ta hem mina kemror så att jag kan bjuda på andra bilder än mig själv hela tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0