jag ska bli..

Att få träffa & umgås med mina gamla godingar gav mig ett strålande humör att vakna upp på idag. Att få prata av sig om allt som tynger ner ens axlar till 2 av mina bästa vänner var något jag behövde. Jag ska bli bättre på att höra av mig till er, för är det något jag vill så är det att ha er kvar.

Vi hojjade till affären och plockade på oss en stor godis påse som vi gottade ner oss i hela kvällen, blev lite småprat om kräftskivan men dock inget som bestämdes. Jag slog igen min små blå vid 01.30 när mina 2 lays åkte hem till sitt.

Dagen på jobbet har varit seeg. Väl här hemma är det fullfart med tvätt. Har nyss tryckt i mig max och ska snart ta en liten siesta. Sen ska jag faktiskt ut och röra på fläsket.

Kommentarer
Postat av: Carro

Glad jag blir när jag läser Fia. Vi ska hålla ihop, that´s it.

2008-08-24 @ 18:14:07
URL: http://carolinea.blogg.se/
Postat av: madde

om inte jag minns fel så var det 3 till där?!

2008-08-24 @ 19:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0