jag har alltid rätt..

I förr går ville john låna min klocka..

S - Ta av dig min klocka..
J - Nej, nu vill jag ha den..
S - du kommer att ha sönder den..
J - men lägg av, jag ska ju bara ha den på handleden..
S - ta av dig den, jag ska ha den..

sen gav jag upp då vi båda skulle åka & jobba..

.. Igår eftermiddag satt jag på mig klockan och kastade ett extra öga på hur den mådde då jag vet att john alltid brukar lyckas med det mesta.. OCH mycket riktigt, den där lilla pluppen som sitter på höger sida om klockan som man ändrar tiden på är borta och inte nog med det så har klockan lyckats gå en timme före också!

visst blev jag lite smått grinig att klockan inte riktigt är som förr men det känns skönt på ett sätt att visa att jag alltid har rätt, hah!


( så första lediga dag för john får han snällt traska in till klockaffären och fixa klockan min en ny plupp.)

Kommentarer
Postat av: stina

haha, envisaste paret någonsin! :D

2008-08-18 @ 11:48:39
URL: http://stinalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0