Ingen reklam tack..

Jag får fnatt på all reklam som dimper ner i brevlådan varje dag.. Högen i hallen blir bara större & större och tillslut orkar man inte ens bry sig eftersom det blir samma stora hög dagen efter. Så nu har jag insett att reklam inte är bra.. Imorgon får jag fixa till en ingen reklam skylt så det blir ett slut på den stora högen i hallen.

Imorse när jag vaknade var jag på ett städa-handla mat-fixa i lägenheten-humör tills jag kände den där känslan... Urinvägsinfektion!!.. Nu kommer jag bli sittandes i soffan hela dagen, för att sitta är det enda som hjälper mot smärtan!

Helgen har gått fort förbi.. I fredags var jag på Larssa med Stina&Madde. Efter larssa gick jag & stina hem hit och pimplade vin med john&perra. Vid 12 gled vi in på stan & suncity. Träffade på efterlängtande carro som alltid gör mig på bra humör.

Igår var det kramkalas för hela slanten. Mamma&Pappa kom hem från Grekland. Nu är allt som vanligt när dom är hemma. Även fast jag bor själv så är jag så inihelvete beronde av dom & deras hjälp.

Kvällen avslutades med fika på george & filmkväll!

Imorgon börjar allvaret, igen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Detsamma pluttan :)

pussar på fingret och sätter det mot dina läppar haha

2008-08-17 @ 16:36:10
URL: http://carolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0