Fortfarande fint..

Fortfarande fint väder.. Bara för att jag jobbar!
Min lediga helg nu i helgen och självklart ska det bli fult väder & jag tänker inte ens hoppas på at se en jävla solgnutta då jag vet att det inte kommer att ske. Har tagit ledig på måndag också för att hinna med sovrummet, antar att det är då solen kommer att visa sig igen? ..

.. När jag har en ledig dag som jag måste tillbringa inne på Ikea.
Jag sätter en hunk på det.

Idag är det iaf fredag och det är med en härlig känsla jag går till jobbet. Jag jobbar bara mellan 10-17. Sen ska ska vi gotta på Tacos idag ( vem blir inte glad då?). Vi tog tag i tvättningen igår så nu har jag äntligen kläder att sätta på mig igen. Seen ska jag & madde göra ett litet försök med att ljusa upp hennes hår, önska oss lycka till! :)

Imorgon är det Stinas dag. Äntligen fyller hon 18 år! Släkten på dagen & fest på kvällen.
Har köpte en jätte bra present. Så jag hoppas hon blir lika glad för den som jag skulle blivigt :)

Nu blir det frokust!


Kommentarer
Postat av: stina

jag blev överlycklig, kunde inte ha blivit bättre! :D

2008-08-02 @ 08:46:54
URL: http://stinalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0