En heldag..

Dagen har varit fullspäckad fram tills för några timmar sedan. Men det gillar vi!
Stina har blivit märkt för livet dock blev det ingen för mig.. Jag väntar tills om två veckor då min beslutångest om hur jag ska göra den har tagit över för en stund. Nu kan man även boka "tattueringsbortagning" ( bleker bort den) här i stan.. Det skulle jag behöva göra!..

Efter tattueringen begav vi oss till stan där det handlades för en hel stad (åja kanske inte så mycket). Med mig hem fick jag jeans, ny svart skinnjacka, 2 koftor, 2 t-shirtar 1 linne & 1 väska. Hade nog kunnat handlat mer än så om det inte var för att bilen gick ut.

Slut som människor deckade både jag&stina i sängen medans john var tvungan att åka i väg till jobbet.
Nu har det ätits mat i mängder & mer än så blir det inte på den här dagen.. Datorn, tv & promenad med hundarna är väl det ända som kommer göra oss sysselsatta ikväll!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0