Det är härligt..

Har nyss kommit hem från Plantagen. Har varit där och handlat svarta krukor till sovrummet, vita krukor till köket samt blommor! .. Så nu ska jag fixa & trixa så att det blir fint!

Finns det något skönare än det här?.. Här går jag runt osminkad har en knut mitt på huvudet & med en mjukisoverall som är skönare än själva sängen. Jag får pyssla med vad jag vill hur jag vill & det bästa av allt är att jag slipper titta på klcokan & känna mig stressad..  ( jag skulle passa perfekt som hemmafru).

Nu har jag satt på The voice och ska bege mig in i köket för att börja med blommorna senare kommer mamma förbi och ska hjälpa mig med att sy upp gardinerna i alla rummen.

Vad vore jag utan mina föräldrar?
Förmodligen inte född. hah.

Kommentarer
Postat av: Stina

Det där lät verkligen underbart !!

Jag älskar att pyssla :D

2008-08-09 @ 18:36:41
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0