Det är dåligt ..

Det är dåligt med fantasi från mitt håll.. Kan bero på att det mesta känns som havsbotten i mitt liv just nu, idag, kanske imorgon.. Den som lever få se & jag vill gärna leva om det blir på bättringsvägen annars kan jag lika gärna gräva mig en grop & krypa ner nu..

Igår var vi som sagt på Ikea där det handlades rejält.. Sänggavel, madrass, 2 byråer, hylla till badrummet, skoställ & klädhängare..

Idag har det varit en jobbig dag.. Mesta dels för att jag inte själv vet varför jag inte kan vara glad.. Har mest gömt mig på lagret & pysslat med nödvändigheter där. När jag kom hem hämtade jag upp Stina & vi åke hem hit & lagade tacos. Fyllde även ut byrån med kläder, fixade på toaletten & städade undan i resten av lägenheten. 
 
Imorgon väntar jobbet, dammsugaren & moppen.
Ohoj vilket underbart liv..



Kommentarer
Postat av: madde

hej hopp upp och le.

2008-08-06 @ 13:40:38
Postat av: Stina

men även om allt känns botten så har du superfina örhängen och ett super nice linne !!



2008-08-06 @ 22:09:22
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0