Utvilad..

Eftersom att jag vart sjuk igår blev det endast sängen och soffan hela dagen. På kvällen kom Micke & Madde förbi, vi åkte iväg och handlade Tacos, hyrde film och köpte godis. Jag var så sur på hela situationen; att jag blev sjuk, inte kunde åka till uppsala och inte heller gå ut.

Så jag bestämde mig för att köpa en fet och god godispåse och till min förvåning kändes det inte ett dugg bättre att trycka i sig allt godis. Sånna infall blir det inte mer av kan jag lova!

Idag har varit en minst lika seg dag, sitter fortfarande med täcket över mig och har precis ätit mitt första mål på dagen, frukost!..



Måste erkänna att ibland, dock bara ibland är det bra att ha en pojkvän som gör allt för sport.
Igår kom den där situationen igen då jag i min stilla ro ligger i soffan och kollar på tv, john & micke kommer innanför dörren och tror på fullaste allvar att jag (som då även var sjuk) ska flytta mig och låta dom spela playstation.

Jag total vägrar innan jag kommer på den superduper bra idén att jag ställer ett krav & att dom har tre försök på sig att fixa det. Fixar dom det på tre försök är tv:n deras och dom får se och göra vad dom vill med den..

Den här superduper bra idèn handlade om att fixa vår dvd och surroundljudet (som varit urdraget sen 3 veckor tillbaka) på tre enstaka försök, annars var tv:n min för hela dagen.

Utan att ens blicka låg de båda två på golvet och slet kablar hit&dit.
1:a försöker blev urkasst
 2:a försöket blev det lite bättre
och tro det eller ej..så fixade dom det på de 3:e försöket!

Dom blev glada för tv:n och jag blev glad för att vi kunde titta på filmen med riktigt ljud..
Slutet gott, allting gott..

Kommentarer
Postat av: Stina

Jösses vad jag skrattat ! Man kan verkligen få killar till att göra vad som helst :D

2008-04-13 @ 17:28:37
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Stina

ja vi hade verkligen en superkväll igår : )

2008-04-13 @ 20:28:17
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0