Tillbaka till svart&vitt..

Svart & vitt har varit mina färger nu sen 5 år tillbaka. I rummet innan jag flyttade så hade jag svart&vitt, nu när vi flyttade fick det bli svart&vitt.. För ett tag sen började jag känna mig less på de två färgerna och fick då idén att pynta till lägenheten med lite orange. Men idag rök det som sagt.

Vet inte vad det är med just svart & vitt.. Det känns stilrent och städat.. Det är jag helt enkelt!
Får jag säga det själv tycker jag att det är mycket finare i lägenheten nu än tidigare..

Så nu ska Färghinken och sprayfärgen fram, för nu ska jag måla de oranga tavlorna svarta och spraya prynadsgrejorna som står på golver svart!.. Ska även byta kuddfodralen till vitt! ..

Allt är städat och diskat .. efter tavlorna och prynadssakerna blir det en lång och härlig promenad sen ska jag (hör&häpna) laga en riktigt god mat tills john kommer hem.. Jag ska göra honom stolt!


Annars då..

Betsämde ju mig förra veckan för att börja äta nyttigt eller rättare sagt dra ner på de onyttiga..
Det håller i sig än, Inte ätit en enda godis eller kaka sen förra onsdagen (det tar död på mig)..
försöker äta på bestämda tider nu, var tredje timme.. Innan kunde jag äta frukost och sen kvällsmat, alltså ingenting där emmelan förutom godis.. Jag är ute och går varje dag och ja jag tror att det kommer gå bra.. Nog för att jag har ett sockersug som heter duga.. MEN det börjar ge mig sig nu, det här ska jag klara!

pepp pepp!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jäklar vad duktig du är. Godis och sötsaker slinker ner varje dag i min mage - i rejäla mängder. Lycka till! Önskar jag hade motivationen :)

2008-04-03 @ 17:42:12
URL: http://scherling.blogg.se
Postat av: Madeleine

Det kommer ge resultat, nästan garanterat :)

2008-04-03 @ 19:19:47
URL: http://scherling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0