The end is the beginning of something new..

Städat upp vinterrean på lagret, fixat med alla reklamationer så det blev klart, plockat ut varor, fixat på överlager, diskat, städat ut mitt skåp och tagit förväl.. Fick en jätte fin ljusstake idag innan jag slutade. ( nästan så att tårarna var på väg). Kändes konstigt att det var min sista dag och att jag aldrig ska åka dit ut för att jobba något mer..

Jag har ont i halsen och känner mig allmänt hängig.. Får hoppas på att jag hinner vila bort det i helgen så att jag är frisk och kry på måndag när det tar fart i hemlingby.

Här är ljuslyktan och kortet som jag fick..





Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jasså, jag hänger gärna med på galej. Veronika var osugen, hoppas dock kunna övertala henne :)

2008-04-11 @ 19:55:37
URL: http://scherling.blogg.se
Postat av: Stina

ååh, vilken fin ljusstake : )

2008-04-11 @ 21:58:27
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0