power of 10..

Brukar ni titta på power of 10? Det brukar jag, och jag är imponerad över hur duktiga alla är.. Jag suger hårt på att uppskatta i procent, kanske valet av linje..

Har ni inte sett programet, ge det en chans :)

Sitter och väntar in "sanningens ögonblick nu" Har aldrig sett det men ha hört att även det ska vara bra. Den enda dagen som det verkligen är skönt att kolla på tv är just söndagar.. Det är just den dagen man vill ska gå så segt som möjligt, eller jag iaf :) alltid jobbigt att börja en ny vecka..

..speciellt den här veckan då jag ska ge upp allt de goda.

Kommentarer
Postat av: Stina

haha, kollade oxå på Sanningens ögonblick igår för första gången !
Lite läskigt det där med sex på kyrkogården :p

2008-04-28 @ 10:09:47
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0