obeskrivlig känsla..

Klockan 08.00 bjöds det på frukost med alla som jobbat de här 2 veckorna plus några till, sen var det kortknäppning i mängder, sen skulle skorna på & dörrarna öppnas.

Från att vi öppnade till vi stängde ( 30 minuter försent) var det fullfart hela dagen, jag är fortfarande uppe i varv av dagen och all folkmassa. Vi tjänade in 3-dubbelt än vad vi trott!

Jag trivs som fisken i vattnet och det här är verkligen en obeskrivlig känsla som inte går att förklara.
Att få vara med från första början och själv få bygga upp och bestämma hur vår butik ska se ut det är en fantastisk erfarenhet.. En erfarenhet som fått mig att växa otroligt mycket!

Det här går inte att förklara, det måste upplevas!
Imorgon är det löning och jag längtar tills att få se hur mycket folk det kommer till butiken..

Tack för mig, en glá tjej! 


Kommentarer
Postat av: Majsan

Mycket fin lokal hade ni fått!
Hoppas de går bra för er! :)

2008-04-24 @ 22:53:33
URL: http://maaajsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0