nu ska det bli ändring..

För ett tag sedan bestämde jag mig så duktigt att sluta med alla onyttigheter, jag lyckades i 3 veckor.Då blev jag sjuk och åt godis för att trösta mig. Sen började jag jobba i Hemlingby och där snålades det inte med godsakerna som tex godis, kakor, glass..

Började tidigt och slutade sent, så några promenader var inte på frågan då det  fanns andra (tro det eller ej) viktigare saker att göra..

Så jag bestämde mig ennu en gång att jag lägger ner nyttighetsgrejen tills jag fått mitt schema och mina vanliga tider. På måndag är dagen då jag ska börja leva mitt liv utan socker på riktigt!

Jag har ätit sönder mig på godis och andra onyttigheter nu så att lägga det åt sidan ska nog inte vara några problem?!..

Nu ska jag stänga igen datorn och krypa ner under täcket. Bakfyllan har knappt gett med sig än och hela kroppen skriker efter sömn..

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Stina

förstår vad du menar ! Är näst intill omöjligt att leva nyttigt och sundt när vardagen inte är sig lik !

2008-04-27 @ 20:02:12
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0