nu kan vi börja bo.. på riktigt

Nu äntligen! Idag kl. 10.00 Satt jag&john oss ner och skrev kontrakt på vår 2:a och nu äntligen slipper vi bo i en 1:a, nu kan vi börja bo på riktigt! Om det blir som vi vill så blir inflyttningsdatumet den 1 maj. (beror lite på vilken som flyttar in här) Känns så himla skönt, stort och fint sovrum, fint kök och minst lika fint vardagsrum, jag är glad!

Det jag är mest glad över är att när vi får ett sovrum, köper vi en till tv och det mina vänner betyder att jag slipper sporten totalt. Jag kan ligga i vårat sovrum och njuta av helt andra program och inte ens vara i närheten av att höra all skit-sport.. Det är lycka..

Annars idag har vi varit duktiga, vi har promenerat långt, vi har till&med lagat två måltider (oftast blir det inte ens en), hälsat på mamma&pappa och sen vidare till johns mamma..

Nu ska vi bädda ner oss och kolla på film!
Jag riktigt njuter av ledigheten de här 2 dagarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0