nu är klumpen borta..

Efter att ha skakat hand med tjejorna och presenterat oss så släppte klumpen i min mage, det här kan bara bli bra!
Lokalen är hur fin som helt finns inga tvivel alls på att jag inte kommer att trivas där. Vi fick skriva på papper om lön och erfarenhet innan vi slutade och det känns helt overkligt att jag nu har ett fast arbete.

Om en vecka pecis börjar vi där, vi får pyssla och fixa i butiken tills den 24/4 då den öppnar för allmänheten.
Jag ser verkligen fram emot nästa vecka, det kan som sagt bara bli bra!



och till någon helt annat så fick jag ett samtal idag från tanten som jag köpte nicco av, hon har en hona på 3 år som hon vill hitta en fodervärd åt. Så om ni är intresserade så hör gärna av er. yees!

Nu kallar madde & stan!
tjopp tjopp..

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad är det för ny butik du ska börja jobba i ?
Nyfiken : )

2008-04-07 @ 20:10:10
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Stina

spännande !!
Kul att det händer lite i stan tills man kommer hem : )

2008-04-07 @ 22:13:30
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0