Något att se fram emot..

Nu har jag något att se fram emot.. Idag åkte vi ner på stan och in på Ticket och en vecka till Grekland blev bokad.. Vi åker den 27 juni och kommer hem precis lagomt till min 20 års dag då det ska firas stoort!

Det ska bli så skönt att komma iväg, sola&bara ta det lungt.

Var en sväng på stan också, hittade en tunika, örhängen och ett par skor. (dock inte köpt än) Skorna är ap-fina och kommer från stadium, tar emot att köpa skor någon annan stans än på Din sko då jag nästan aldrig får ett tillfälle att ha dom.. Väntar tills efter helgen och ser vad jag hittar i uppsala.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad härligt med en resa :) önskar jag kunde jag med, men så lite jobb som jag har blir det ingen resa av :/ blä!

2008-04-09 @ 20:46:55
URL: http://scherling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0