Letar du lägenhet?..

Nu har våran lägenhet varit ute på gavlegårdarna i snart en vecka och sista anmälningsdatumet är imorgon. Letar du/ni lägenhet så passa på att klicka er in på gavlegårdarna och ta den :)

Ska bli riktigt drygt att hålla visning för hela 5 personer. Det betyder alltså att man lär hålla det städat och fint i en hel vecka då personerna som vill kolla kan komma närsomhelst på dygnet och på olika tider i en hel vecka..

Dom har även varit här för någon dag sedan och gjort besiktning av lägenheten och vi behöver inte ersätta några väggar alls vilket var väldigt skönt att höra då vi i nästan alla väggar borrat med gipsskruvar då våra väggar enbart är gjorda på gips. En lättnad att vi bara behöver städa ut lägenheten och sen inget mer!



Nu ska jag krypa ner i sängen för att somna in för att orka upp imorgonbitti.. John är i sthlm och kollar på fotboll och jag kan medge att jag inte kommer att somna innan han kommer hem, lite småskrajj för att gå & lägga mig själv.. eller för att vara riktigt ärlig skitskrajj för att vara själv överhuvudtaget.

Guttnutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0