klump i magen..

Nyss varit med om något väldigt konstigt..

Satt och lallade här på datorn och kom plötsligt på att jag har mitt minneskort från min trasiga mobil kvar och i det är det massor av superbra musik som jag tänkte kopiera över till datorn..

Satt i kortet och tönkte inte mer på det. Efter ett tag blir jag bortklopplad från internet ( brukar ske ibland då jag har trådlöst modem som inte funkar till 100 genom gavlegårdarna). Startar om datorn men datorn vill inte starta!

Jag trycker och ha mig på av & på knappen, drar ut batteriet och försöker igen. Den får liv i sig men är inte som vanligt. Kommer in på någon helt annan startsida och dör står det att jag lär omformatera datorn och att allt på datorn kommer att försvinna.. inklusive alla mina bilder!

jag startar om i hopp om att den ska vara som vanligt, men icke.. nu kommer det även upp en annan sida som börjar göra om datorn själv.. jag stänger av återigen. får smått panik över att alla mina bilder från 4 år tillbaka ska förvsvinna, alla bulgarien bilder sommar 06&07, studentbilderna, barrundan, studentkryssningen..

Tror jag höll på en timme innan jag bestämde mig för att låta datorn göra sitt och ta bort allt..
Trycker på knappen men lika fort på avbryt. Kommer då ihåg att jag stoppat in minneskortet och tar ut det..

..och vipps å börjar datorn på samma ställe som den avslutades?!
och nu är min tanke, kan minneskortet förstört min mobil?..

Det första jag ska göra i helgen när jag är ledig är att köpa skivor och bränna ut alla bilder så att jag har dom i säkert förvar ifall det skulle uppkomma någon liknande situation!

Skulle dö om alla mina minnen till bilder försvinner..

Kommentarer
Postat av: Stina

SHIT !!
Förstår din panik .. bilder är ju Guld värda .. du gör rätt som bränner ut och sparar !

2008-04-23 @ 00:21:29
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0