klarar jag detta, klarar jag allt..

Håller på med maten för fullt, det blir biff, klyfftpotatis och en asgod sås (minns ej namnet).. Det ser ut som om jag skulle kunna lyckas med maten, men det återstår väl och se när vi sätter tänderna i biffen! hah..

Har även myst till det lite med ljus OCH godis.. Ja, jag har hällt upp godis i en skål, tagit den från köket till vardagsrummet.. Men jag har bara kollat på det, inte ens rört en enda fast jag är helt själv och ingen skulle få veta att jag åt.. Det ser ju alltid trevligare ut med en full skål än en tom. John får äta om han vill, jag ska hålla mig och klarar jag det så klarar jag allt!

( har även dumpat smör och ost, nu blir det hårdmackor endast).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0