Kanon helg ..

Skulle som sagt ner och fika igår men håret drog ut på tiden (snarare jag) så någon fika kunde vi inte hinna med om vi inte valde en snabb-fika vilket inte var tanken.

Veronika fick smarta idén att vi i stället kunde gå på bio och vi alla nappade på det. Vi gick på filmen 21!
Jag kan inte mer än säga att den var grymt jävla bra!



Idag ställdes klockan på halv nio då vi gick upp och gjorde oss klar för uppsala-trippen. Åkte och lämnade nico och köpte med oss frukost som vi hade på vägen dit. Vädret kunde inte bli bättre idag och vårkänslorna är på topp just nu! Efter vi shoppat loss och butikerna stängt slog vi oss ner i det fina vädret och bara njöt tills klockan var så pass mycket att vi skulle åka och hämta johns syster på Arlanda.

Med mig hem fick jag 1 par jeans, 1 kjol, 1 tunika, 1 sjal, 4 tröjor och skavsårsplåster, hah!
Uppsala var över förväntan denna gång och fler gånger lär det bli!

slut som artist, så godnatt!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Vilken film såg ni?

2008-04-21 @ 20:20:33
URL: http://trierer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0