kaluffset..

Dagen har varit ovanligt lång?..

Stan idag med Madde som sagt, hittade en tröja på hm & ett linne på gina. Bestämde mig för att inte handla något mer då jag & jonhyboy ska åka på en tripp till uppsala på Lördag!.. Vill spara kosingen dit i hopp om att jag hittar något där som inte finns här :)

Sen blev det pizza house och nej mina vänner, det blev varken pizza eller kebab.. det blev så lite som en kycklingsallad utan den underbart goda såsen och brödet.. Kändes faktikst konstigt att gå in på en pizzeria utan att köpa hem en pizza..

Annars idag fick jag nog (ennu en gång) på mitt hår, ringde och skulle beställa tid. Men det var fullbokat hela veckan plus helgen och eftersom att jag inte har en aning om hur mina tider kommer att se ut efter den här veckan så kunde jag inte boka in något längre fram.. Hon skulle ringa om hon fick någon tid avbokad till på onsdag..
Är det meningen att jag ska klippa mig så är det..

Jag önskar att vädret kunde vara lite bättre
så att man kunde ta sig ut på en promenad utan att komma hem som en blöt katt...

..och appropå blöt så ska jag bjuda på en bild på nicoboy och hur "mysig" han kan vara ny duschad..


Kommentarer
Postat av: Stina

vilken salong går du till då ?
spännande, håll oss uppdaterad : )
God natt *

2008-04-07 @ 23:48:30
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Madeleine

hade en helmysig dag i stockholm, handlade en del faktiskt men känns som man bara handlar bara för att man är där, man liksom måste. Hade hoppats på mer fynd än vad jag hitta ;) Man glömmer bort uppsala lite, bra shopping och det är närma, nästa tripp ska jag nog ta till uppsala. Vad roligt att klumoen försvunnit nu, tror det kommer bli kanonbra :) hoppas du hittar fin fina grejer i uppis.

2008-04-08 @ 10:03:06
URL: http://scherling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0