Inredning..

Det är så mycket som jag vill göra i vår nya lägenhet vilket inte går så bra då vi bara har en hyreslägenhet. Men har i alla fall kollat runt på massor av olika inredningssidor och fått massor av olika idéer om hur jag vill ha det ( till den mån det går). Jag tror att jag bestämt mig för att vardagsrummet nästintill ska vara hel vitt, soffan, väggarna och hyllor.

Har hittat en jätte bra sida om väggord som jag ska ta och beställa hem lite ifrån även en annan sida om olika fondväggar och väggdekorationer..

Jag vill flytta dit nu och börja med alla mina planer!



Kommentarer
Postat av: Stina

vart ska ni flytta ? : )
är så kul med inredning, förstår ditt sug !!

och du Fia, det finns snö i fler hålor :/

2008-04-09 @ 20:50:42
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Madeleine

Ja, hon är en riktig sötnos. Suget efter utlandsresa är stort och hoppas på en sistaminuten :)

2008-04-09 @ 22:24:13
URL: http://scherling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0