inmulsdricka..

Veckan har gått som på räls, nyöppningen vart en succé och likaså gårdagen.
Jag hade strängt bestämt mig att jag skulle spara mig till att inte dricka tills på Sista april.

Hade en tjajande madde på mig hela veckan om att vi skulle styra lite dricka mot helgen. Men jag hade bstämt sagt nej. ( hah!). Meen vem kan inte bli sugen på att hälla i lite vin i ett vinglas och sätta sig i solen med det här fina vädret!

Sagt och gjort. Igår vid 5 när jag fortafarnde jobbade fick jag den där glada & roliga känslan i magen, vilket betyder fest!.. Ringde snabbt til madde (som aldrig är omöjlig) Åkte ut till valbo efter jag slutat och köpte mig en outfit till kvällen. hem, lämnade nico hos mor&far, på med kläderna och nytt smink och så inleddes kvällen..

En kväll som slutade på slick med ett rejält drag!
Kommer bilder men john har så smidigt städat bort lill-sladen till kameran.


image145


..Nu till en stökig lägenhet som måste städas upp innan bruttorna kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0