Hej och välkommen..

Att jag aldrig lär mig. Det sker år efter år efter år.. Jag har pollen & jag vet att man måste börja ta pollen-pillrena långt innan själva pollen bryter ut. Jag vet det så väl & jag tänker varje år "jag börjar med det nästa vecka"..

Nu har det gått en månad sen sist och idag när jag slår upp ögona rinner både näsan och ögona.. Då det innebär att det nu är försent.. Klart medicinen kommer att hjälpa lite grann, men det kommer absolut inte att ge samma effekt som om jag hade tagit den i tid. - Någon som provat spruta mot pollen?..

För övrigt har jag varit uppe med tuppen. Jag har hunnit skjutsa john till jobbet, ätit en god och behövlig frukost, gjort mig färdigt och jag har hela 2 timmar tillgodo på att göra-vad-jag-vill.

Idag ska jag jobba 10-17 och efter det raka vägen till Solariumet och sen till fjärranhöjder för att där röra på fläsket i simbasängen!


Systrarna andersson!


Kommentarer
Postat av: Stina

min pappa har tagit spruta sen några år tillbaka och tycker det är helt underbart !
Han tar den första sprutan nu, idag faktiskt, då klarar han sig mot pollen och lövutsprickning, sen tar han en till ca 6 veckor senare eftersom han är känslig mot gräs oxå.
Han klarar somrarna galant !
Du kanske borde prova Fia : )
det bär eller brister.

2008-04-29 @ 10:28:28
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Madeleine

Men guuud vad lika ni har blivit varandra, ser knappt skillnad på dig och stina på bilden :)

2008-04-29 @ 13:01:18
URL: http://scherling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0