genom mitt fönster..

Genom mitt fönter ser jag snö och varför ser jag snö? Jo, för att vi bor i en jävla håla med ett jävla väder som inte kan bestämma sig om det ska vara vår eller vinter. Jag blir aarg, jag hade ju nästan plockat undan alla jävla vinterjackor, mössor och vantar men det verkar inte sämre än att jag måste behöva plocka fram skiten igen.
Frös skiten ur mig idag efter jag jobbat och det sitter i än, riktigt irriterad är vad jag är och ja, bara över lite snö men nu får det fan i mig vara nog!..

Dagen annars idag har gått fort, vi har flyttat barn till herr och herr till barn så nu ser det inte lika ihoptryckt ut längre och förhoppningsvis ska grabbarna hitta till sin lilla avdelning nu (.de har inte funkat så bra tidigare) Har även lärt känna de 3 nya lite bättre idag då det var på besök i valbo och lärde sig om butiken.

Nu blir det tv:n sen en tidig kväller, helt slut efter allt flyttande hit&dit!
Hoppas ni haft en bra dag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge behövde hon en fodervärd?

2008-04-08 @ 23:04:37
Postat av: aiiifos

Hon vill att den ska vara på foder bara för att hon ska ha rätt att kunna ta tillbaka den någon gång i bland och ta valpar på henne. Annars är det du som tar hand om den på "heltid".

2008-04-09 @ 11:11:26
URL: http://aiiifos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0