en kväll att minnas!

Lördagen var minst sagt en toppen-lördag!

Började kvällen med poker, jag, madde & 7 st grabbar..  Jag&Madde var mesta dels med på roligt, då vi i början inte hade en aning om hur man spelade poker.. Men duktiga som vi är har vi lätt attt lära och i slutet så var det (tro det eller ej) vi som satt sista kvar.. och ska väl inte sticka under stolen med att det var jag som vann ( tävlings-människa som jag är). Därefter droppade flicksen in och festen satt igång, på riktigt!

Tror hela vår lägenhet måste gungat upp och ner, med tanke på hur den såg ut dagen efter.. hah!
Kvällen var som sagt över förväntan och det lär bli med än en till kväll med detta gäng!

Tack sällskapet!




(Lata som john&jag är, betalade vi stina för att städa upp i lill-hemmet vårat)

Kommentarer
Postat av: Stina

har du löshår i nu lr är det din naturliga längd ?
Det är riktigt fint Fia : )

2008-04-07 @ 20:08:21
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0