det lider mot sitt slut..

Nu går vi snart in på en ny vecka och det betyder min sista vecka ute i valbo.. Just för stunden vet jag inte vad jag tycker om det hela. Självklart tycker jag att det är roligt men tanken "tänk om jag inte trivs" har dykt upp mer än en gång..

Har alltid tyckt om människorna och platsen ute i valbo, där känner jag mig lugn. Nu kommer allt börja om från början, lära sig massor av nya saker, börja känna nytt folk och jobba på en helt annan plats.. Men det blir som sagt vad man gör det till och jag hoppas och tror att jag kommer trivas lika bra där som i valbo!

Annars ikväll har jag bara tagit det lungt hemma hos mor&far. Vi har ätit gott och kollat på film!
ibland saknar jag verkligen att bo hemma..

Nu ska jag krypa ner i sängen och somna in, jobb-helg denna helg!
puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0