bakisdag utan att vara bakis..

Idag har det kännts som en riktig bakisdag, legat i soffan mest hela dagen innan jag fick nog och promeneade hem till mamma&pappa.

Idag tog jag & mamma oss tiden och skrev ner mitt motions&matschema, vägde mig så jag vet vad min utgångsvikt är och även mätte måttet runt magen så att jag har någo att gemföra med senare!

Först och främst måste jag börja lära mig äta var 3:e timme, ska också hinna med att röra mig varannan dag, det kommer bli mest promenader. En dag i veckan ska jag ägna mig åt gym eller simmning sen ska jag även göra situps varje morgon och kväll och även byta det mot plankan lite då&då.
Jag längtar till att få se lite resultat..


Nu ska jag gå och göra ordning en kvällsmacka medans jag väntar in 40 year old virgin som jag faktiskt aldrig har sett!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0