20% på hela sortimentet..

God kväll gott folk!

Dagen idag har gått fruktansvärt fort, lär erkänna att det börjas kännas i både rygg & ben nu efter alla dagar.
Idag har vi blivigt tilldelad vart vi ska vara ansvariga, jag fick herravdelningen & externa dam ( reebok, adidas).

Fick även börja att bygga på sin tilldelade plats, det tog sin lilla tid men jag hann bli klar innan vi slutade idag och det var väldigt skönt. Lite småfix imorgon bara. Vi öppnar nu på torsdag den 24/4 och då är det 20% på alla varor i hela butiken, tänkte bara nämna det så ni vet :) Och det gäller bara i Hemlingby.

har även fått mitt lönepapper och ooom jag blev glad.. Jag kan köpa vad jag vill & lite därtill!
Nu ska jag åka och hämta hem johnyboy från jobbet sen blir det Prison break ..


just ja, jag har fått en idé.. jag vill starta ett korplag i fotboll. Någon intresserad? :)



Den bästa!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Fotboll är jäkligt kul! Saknad.. Hoppas du får ihop ett lag

2008-04-21 @ 21:39:32
URL: http://stephanieee.blogg.se
Postat av: Stina

Jaa jag vill spela med syster :)

2008-04-22 @ 16:25:21
URL: http://stinalis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0