Vad händer?

Vad händer, förr brukade jag inte ens gå upp före kl.
12-13 och nu sitter jag här vid datorn kl. 09.45?!
Har varit såhär hela veckan, mellan 9-10 så vaknar jag..
Tror att kroppen börjar säga sitt om att jag inte gör så mycket om dagarna, haha.

och inte nog med att jag är pigg som en lärka så rinner näsan mer än aldig förr. Jag är snorig & nyser stup i kvarten och det gör det hela ennu mer roligt att leva just idag! ..

Takida idag, meen nej sofia ska jobba imorgon. Inte jobbat på hela veeckan men just på fredag japp, då är det sofias dag att jobba! och tänker inte ens tänka den farliga tanken
"jag behöver inte dricka så mycket, jag kan ha roligt endå". Den tanken har jag gått efter mer än många gånger och det slutar med att jag dricker meer än alla andra och har det ap-roligt och får ta smällarna dagen efter vilket inte brukar bli så roliga smällar..

.. Så nej, idag ska jag inte! absolut inte när det är löning idag & verkligen aaaalla kommer springa på stan imorgon!

Så jag tillbringar min hittils tråkigt torsdag med världens bästa Marina! :)
Då kan det bara bli bättre, absolut!

Nu ska jag springa upp & krypa ner brevid J..
Puss&Puss :)




ps. lovar att vara gladare någon annan dag..  haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0