The beach

Lägenheter Lägenheter Lägenheter, letar & letar MEN ingen varken är tillräckligt stor eller passar i form eller läge. Så någon flytt innan årets är slut lär det nog inte bli. Och jobb sökandet fortsätter imorgon, ska ringa till 2 ställen & höra mig för lite. Får alldeles för lite pengar med jobben jag har nu, vill ha säkrare kort så man kan planera saker&ting.

Och allt som skulle göras idag blev väl inte riktigt gjort. Tvätten är inte ens rörd
( Antar att det inte kommer hända på de senaste 2 dagarna heller.) Städning & städning blev det väl inte heller riktigt, inkastade kläder i garderoben och nertryckta saker där det får plats och inte syns, perfekt. Innan man ska in i garderoben och aaalla kläder ramlar ur.

Har varit riktigt seg idag och inte orkat med så speciellt mycket så tv:n har blivigt min idag, program efter program nerbäddad i soffan med en stor skål godis!


Sitter och väntar på att The beach ska börja på tv:n. Har hört att den ska vara bra, så det återstår väl att se.
Karln min kommer snart och myser ner sig med mig och det är ett stort plus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0