"som alla andra"

Jahapp, då sitter man här framför datorn och har skaffats sig en blogg
(Som absolut ingen annan i denna värld har). haha..
Men som fisken i vattnet så följer man dit strömmen går, och det slutade med en blogg. Haha..

Jaha.. det här var lättare sagt än gjort, hur gör man aallt?
Tiden och förhoppningsvis tålamodet får visa hur det hela slutar..

Vädret är fult men inte så kallt. Har varit ute och gått tidigare idag & fått pratat av mig vilket absolut behövs vissa gånger, och varför inte ta med sig en Linnea då, som både kan lyssna&prata.

tråksöndag, blir väl inte så mycket mer än innesittande idag. Promenaden gjorde gott, så nu ska jag väl förtsätta på det här med saker-som-måste-göras-fast-man-absolut-inte-vill. Äta, städa och tvätta.

* Jag tänker på dig, jag om någon vet hur just du har det nu.
   jag finns om du behöver mig, det vet du. som sagt inte så länge sedan det just hände mig!

Tjopp hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0