Ny dag, nya möjligheter

Ny kallare dag, riktigt kall! (iallafall om man inte har mössa, vantar eller varm jacka).

Måndag idag, helt otroligt att jag håller reda på dagarna. Måndag som skulle bli min jobb-sökar-dag slutade med att jag åkte ut till valbo och impulsköpte mig en ny mobil. impulsköp, bästa köp? det visar sig.. haha!

The beach igår var väl sådär, började helt ok men som de flesta filmer urartade den lite grann!
idag är det dagen jaag väntat på hundra miljoner dagar, PRISON BREAK börjar igen.
ska hem till Madde&Martin senare och bädda ner oss i soffan, antar att det blir något gott och sen invänta att prison break börjar!  Meen innan det..

..Blir det att promenix i det kalla vädret
och ett tappert försök att försöka lära mig min mobil!
Puss&hej

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0