Måndag

Nyss kommit hem från Din sko, har gått riktigt fort idag & det är skönt! :) Var inte alls så mycket folk som jag trodde det skulle bli eftersom att alla skolorna har lov, men det kanske kommer mer mot helgen! och imorgon ska jag jobba på Ecco sen så är jag ledig några dagar, shhhönt!

Nuuu på torsdaag då skaaa jag dricka mig full och glad. Var ett bra tag sen nu, närmare bestämt 1 månad sen!
Så det ska bli riktigt roligt. Ska få träffa vänner som jag inte träffat på ett bra tag, så det ser jag verkligen fram emot.

Plingat några samta idag också om andra jobb, så får se hur det blir.
Lääägenhetsletandet går segt som sören nu, men det ploppar väl upp något bra snart!

sliten & trött, så hej&hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0