Lediga dag!

Jaa, efter fem arbetsdagar är jag ledig ledig ledig!

Skönt tänkte jag igår när man kröp ner i sängen, få sova hur länge som helst imorgon (idag). men men meen, pigg som en lärka vaknar jag kl. 08.00?! ..
(mycket och tänka på, trodde jag att det var jobb, utvilad?!..)
 Blev inte lättare av att ha en djupt sovande john brevid sig heller! så jag bestämde mig för att gå upp. Tittade runt på internet efter lägenhet & kissmiss, men missen kommer när lägenheten kommer så får vänta att tag till..
.. väntar man på något gott....

Sen har dagen bara rullat på, ner på stan och köpte det jag skulle köpa vilket bara blev p-piller,en ny mascara eftersom att den andra sög balle, hårfärg & vin. Hem till mig & färgade håret (nästa gång blir det nog tre förpackningar hårfärg?!) Sen hem till gibbsan och tittade på Bonde söker fru.

Har precis instalerat allt som har med min mobil att göra (1 ½ vecka seen). Men nu funkar allt som det ska förutom att man fortfarande få ha lite tålamod om man ska försöka nå mig eftersom jag inte fått mitt nya kort än, men det kommer ävl med tiden. (skulle absolut inte ha någonting emot om det gick lite fortare).

Redan torsdag imorgon och det kommer bli en braa dag & kväll.
Ser som sagt fram emot att träffa alla gammla vänner :)

Nu ska jag gå upp och städa så jag får bort allt skit.
Puss&heej trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0