helt slut.

Heelt slut i kropp och själ.. Jobbat hela långa dagen. Lär säga att det var vääldigt mycket folk, mer än vanligt när det är löning. Mer folk, roligare att jobba så ska inte klaga :) Efter jag slutade så hann jag med att springa lite fort genom affärerna med John . Köpte lite kläder & en mascara! Sen har vi inte ens mer än hunnit hem innan  johns jobb börjar.. Och eftersom att jag är så slut & trött ska jag gå och lägga mig i ett bad & sen bädda ner mig i sängen till någon bra film & sen somna ska upp tidigt imorgon igen & jobba!

Takida i torsdags, men det blev en hemma kväll med Marina! var inte ens sugen när kvällen väl kom, så det var skönt! och jobbet igår gick bättre än jag trott, trodde det skulle vara svårare att jobba helt själv, men stängning och allt gick bara fint! :)

Efter jobbet igår cyklade jag hem, till Idol&veronika. Verkligen skönt att få träffa dig igen, var ju ett tag sen nu som sagt. Fin fint att vi pratat ut om allt & så!

Inatt vrider man tillbaka klockan en timma, kom ihåg det!

(Lönen kom ju i torsdags också, och blev glatt förvånad när jag såg vad jag fått.)
så nu tackar jag för mig & säger trevlig helg, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0